nagłówek zdjęcie recepcji
KARDIO-MED - dbamy o wasze zdrowie od 2000 roku
facebook.com

Dla pacjenta

Abyzostać pacjentem naszej przychodni trzeba:

  • pobrać i wydrukować deklaracje wyboru: lekarza, pielęgniarki i położnej
  • wypełnić deklaracje
  • złożyć deklaracje osobiście w Przychodni (ul. Sportowa 3)

Istnieje również możliwość złożenia deklaracji elektronicznie za pomocą Internetowego Konta Pacjenta - pacjent.gov.pl


Warto również wypełnić oświadczenie o upoważnieniu osoby bliskiej do uzyskania informacji o stanie zdrowia oraz do uzyskania dostępu do dokumentacji medycznej.

 

POBIERZ - Deklaracja wyboru lekarza

POBIERZ - Deklaracja wyboru pielęgniarki

POBIERZ - Deklaracja wyboru położnej

 

Poniżej znajdą Państwo niezbędne informacje dla pacjentów:

 



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY


SZANOWNI PAŃSTWO!

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (Dz. Urz. UE  L 119 z 4 maja 2016 r. ze zm.) (dalej RODO).

 

UPRZEJMIE INFORMUJĘ:

 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marecki Ośrodek Zdrowia Sp. z o. o., 05-270 Marki, ul. Sportowa 3, NIP: 125-10-95-530, REGON 016346068, tel. 22 781 16 03.

 2. Inspektorem Ochrony Danych w MOZ Marki jest Paweł Piasecki, z którym można kontaktować się pisemnie na ww. adres Administratora bądź na adres e-mail: iod@mozmarki.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach:

a)       objęcia umową opieki medycznej, udzielenia świadczeń zdrowotnych i usług medycznych
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit, h RODO;

b)       rozliczeń finansowych, windykacji należności - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

c)       statystycznych i archiwizacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, jedynie podmiotom upoważnionym na podstawie innych przepisów prawa, np. Narodowemu Funduszowi Zdrowia, Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych, Sądom oraz podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora.

5. Dane osobowe będą przechowywane (dokumentacja medyczna - licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano określonej czynności) przez okres 20 lat, z wyjątkiem:

a) dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia bądź zawierającej dane do monitorowania losów krwi i jej składników – 30 lat,

b) dokumentacja medyczna dzieci do ukończenia 2 roku życia – 22 lata;

c) zdjęć rentgenowskich – 10 lat;

d) skierowań na badania lub zleceń lekarza – 5 lat w przypadku udzielenia świadczenia i 2 lata
w przypadku nie udzielenia świadczenia – tj. na podstawie art. 29 ust. 1  ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

6. Mają Państwo prawo do:

a) dostępu do treści swoich danych osobowych, tj. art. 15 RODO;

b) sprostowania (uzupełnienia) swoich danych, tj. art. 16 RODO;

c) ograniczenia przetwarzania danych, tj. art. 18 RODO;

d) prawo do przenoszenia danych, tj. art. 20 RODO;

e) prawo do sprzeciwu przetwarzania danych, związanych ze szczególną sytuacją osoby,  tj. art. 21 RODO;

f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, w przypadku niezgodnego z przepisami prawa przetwarzania danych osobowych, tj. art. 13 ust. 2 lit. d RODO.

7. W przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do spełnienia przez Administratora obowiązków prawnych – usunięcie danych nie zawsze będzie możliwe,  tj. art. 17 ust. 3  lit. c RODO.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji przez MOZ Marki świadczeń zdrowotnych, a ich nie podanie może skutkować, poza przypadkami nagłymi zagrożenia życia i zdrowia, odmową realizacji świadczenia zdrowotnego.

9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10. Szczegółowe informacje mogą Państwo sprawdzić na stronie www.mozmarki.pl bądź uzyskać osobiście w siedzibie Administratora.

  

 

PRAWA PACJENTA

Strona internetowa rzecznika praw pacjenta: https://www.gov.pl/rpp/

Ulotka o prawach pacjenta: Pobierz ulotkę

 

 

UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

Marecki Ośrodek Zdrowia Sp. z o.o. udostępnia dokumentację medyczną na zasadach opisanych w Ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

Tekst ustawy do pobrania: Pobierz

 

 

CENNIKI

POBIERZ - Cennik Usług Medycznych

 

 

ZASADY REJESTRACJI DO  PORADNI  w  MARECKIM OŚRODKU ZDROWIA Sp. z o.o.

 I   ZASADY REJESTRACJI DO LEKARZA W PORADNI POZ 

Informacje ogólne

1. Rejestracja pacjentów odbywa się  codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy poradni tj. 7.30 - 18.

2. Pacjent może zarejestrować się osobiście, telefonicznie, elektronicznie lub za pośrednictwem osób trzecich.

3. Rejestracja telefoniczna dokonywana jest pod następującymi numerami telefonów:

a. Poradnia dla pacjentów dorosłych 

- 22 781 16 03, 22 781 15 83 lub 535 788 012.

b. Poradnia dziecięca 

- 22 781 16 05, 730 999 063,

- koordynator szczepień 664 231 488.

4. Rejestracja elektroniczna odbywa się w następujący sposób:

a. Poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail przychodnia@mozmarki.pl

lub

b. Poprzez wypełnienie  formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej przychodni .

Po otrzymaniu zgłoszenia rejestracyjnego w sposób wskazany wyżej, pracownik rejestracji skontaktuje się z pacjentem w możliwie najkrótszym terminie w celu ustalenia terminu wizyty. 

5. Wymagane dokumenty przy rejestracji:

- dokument potwierdzający tożsamość zawierający numer PESEL;

- dokument uprawniający do korzystania ze świadczeń  poza kolejnością lub bez skierowania.

6. Ustalenie terminu wizyty

Pacjenci rejestrowani są na wizytę  według kolejności zgłoszeń. Pracownik rejestracji ustala i informuje pacjenta o wyznaczonej  dacie  i godzinie wizyty.  Termin i godzina wizyty w uzgodnieniu z pacjentem może ulec zmianie. 

Do korzystania ze świadczeń poza kolejnością uprawnione są następujące osoby: :* Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi,* Zasłużeni Dawcy Przeszczepu,* Inwalidzi wojenni ,* wojskowi oraz kombatanci,* Uprawnieni żołnierze lub pracownicy w zakresie leczenia urazów lub chorób nabytych podczas wykonywania zadań poza granicami kraju,* Weterani poszkodowani zakresie leczenia urazów lub chorób nabytych podczas wykonywania zadań poza granicami kraju,* Kobiety w ciąży.

Dodatkowe informacje 

1. Świadczenie udzielane jest pacjentowi, który posiada aktualną deklarację wyboru lekarza POZ , pielęgniarki POZ, położnej POZ oraz potwierdzone prawo pacjenta do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

2. W przypadku rezygnacji z ustalonego terminu wizyty lub konieczności zmiany pacjent zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie rejestrację. 

3. Pacjent w przypadku nagłego zachorowania  lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia może być przyjęty w trybie nagłym , czyli w dniu zgłoszenia. Decyzję o przyjęciu pacjenta w trybie nagłym podejmuje lekarz.

4. Jeżeli pacjent wymaga stałego stosowania produktu leczniczego a informacje o przyczynie jego stosowania są zawarte w dokumentacji medycznej, wówczas możliwie jest wystawienie recepty bez konieczności wizyty osobistej. Pacjent może zgłosić zapotrzebowanie na kontynuację leczenia w sposób przewidziany dla rejestracji. Zamówienia na recepty są realizowane w kolejności zgłoszeń, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych.

 

 

 

 

 


 

 

 

ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa